Back in the days 2

Var hemma hos mamma igår och plockade lite bilder från hennes fotoalbum och nu har jag scannat in dem i datorn. Ni får ha lite förståelse för bildernas kvalité..



Min första vinter - Mamma måste ha haft samma frisör som Ronja Rövardotter.




Första resan till Thailand. Jag grät hela vägen i 12 timmar och mamma övervägde att skita i allt och stanna hemma. Finn ett fel med bilden - hmm.. kanske det vita drogade barnet? Eller kanske det faktumet att min mamma är 19 år på bilden men ser ut som en yngre tant!! På bilden är det alltså mamma med mig i famnen, min morbror och moster. Längst fram är det morfar och mormor med min storebror i knät.
Jag blir så glad av den här bilden!




Det här måste vara tredje gången i Thailand för min del och jag var nog 4 år. Lägg märke till mitt ljusa hår!



Alltid fina klänningar och prinsess-outfits..



Nöjdaste barnet i världen när pappa smygfotade mig framför mannen, myten, legenden Leif Loket Olsson!
Vi var trogna Bingo-Lotto fans på den tiden och mitt förtroende växte bara efter jag vann en cd-skiva med soundtracket till Tzatsiki-filmen av Bingo-Berra.



Här var jag nog 8 år och det var fjärde eller femte gången i Thailand. Pärl-flätor var ett måste för mig.
Alex tycker att jag såg ut som Henke Larsson..



Det var alltså lite fler bilder av mitt liv. Får sno fler bilder av mamma en annan gång :)

Om ni inte sett Back in the days 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!