Back in the days 1


Som liten hade jag världens mest fyrkantiga face med oerhört klämgoa kinder som ni kan se.
Jag var äckligt pratglad redan då(!!) Kunde en jävla massa signaturmelodier till olika program och mamma pressade mig alltid till att lära mig nya.


Jag var pappas flicka. Han var min idol med Ray Ban brillor och krulligt hår,
och tänk att 16 år senare skulle jag få ärva båda delarna.


Det bästa jag visste var Pippi Långstrump och Lilla Sjöjungfrun, som jag kallade för Litte mömädd
(littlte mermaid). Jag pratade svengelska eftersom mamma gjorde det.
 



Har alltid varit en djurvän.
(Ja, jag har än idag svårt att fatta var man ska sätta fötterna i stigbygeln.. )



Mamma klippte mig alltid och hon kunde bara en frisyr. Jag såg precis ut så här från att jag hade hår tills jag gick till frisören för första gången nån gång under mellanstadiet.  


Jag hade en massa söta klänningar. Vem ville inte vara disney prinsessa som barn?

[hittar inga bilder från lågstadiet, at the moment]


Min klass vann faktiskt vi i femman. Men det var verkligen inte tack vare mig, jag vara bara reservens reserv. Inför tv-inspelningen så sminkade jag mig för första gången, lånade smink av en tjej i klassen.
Killarnas respons = "Du ser ut som en häxa." Sen hade jag inte smink igen förrän i sjuan.


Det var allt för den här gånger. Fler bilder kommer när det finns tid o ork!


Kommentarer
Postat av: sara & Helle

Wiiio vad söt du var! (och är för den delen också)

2009-10-02 @ 18:37:10
Postat av: Emma - ROCK THE BLOGG

Ååå vad söt du var som liten!!!

2010-06-13 @ 23:05:55
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!