Tur att han åtminstone är söt

Min hund är knäpp, det är ju inte helt okänt.. Han skulle behöva behöva gå i terapi och träffa nån annan hund som är helt obrydd eller jättelugn så han lär sig att de inte är så farliga. Hur som helst så har han sina stunder så han är helt underbar och jättefin! Jag skulle vilja ha en till hund, som jag ska göra rätt med från början. Men frågan är om Milton kommer bli bättre av det eller om den nya hunden kommer att apa efter Milton? Kan tänka mig att han skulle vara väldigt dominant mot en ny hund..

När jag flyttar vill jag ju så klart ta med Milton om det är möjligt. Han är bättre och lugnare när han är med mig. Lättare att uppfostra honom när det bara är en person som sätter reglerna och inte typ fyra stycken som säger helt olika saker. Men om jag skulle få ett jobb som tar alldeles för mycket tid så kan jag inte ha honom, det skulle vara så orättvist mot honom ju. Bebisen.. Nä, Mille + en hund till och en katt som jag ska döpa till Kissemurran, sen är jag nöjd! ha ha ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!