Skön dag ändå

Min dag startade kl 07.15. Kände direkt att jag fått för lite sömn, men det var bara att tvinga sig upp och ta tag i livet. Lite smarrig frukost fick snart igång systemet och ett kilo make-up fick mig att se mänsklig ut igen.

Jobbade från kl 08.30 till 13. Väldigt sällan har jag hela dagen och kvällen fri till att göra annat så nu var det bara att passa på! Tog en behövlig promenad hem från jobbet med pojkvännen i örat och en drickyoghurt i handen. Sen vare bara att byta om snabbt för att sedan möta Helena på stan. Det blev en låång och mysig fika med samtalsämnen som politik, kärlek och tatueringar såklart (we love it!). Kissnödigheten tvingade oss sedan ut på stan, där vi (efter att ha tömt blåsan) strosade runt och letade coola kläder och inredningsföremål.

Väl hemma igen slängde jag i mig en tonfisksallad innan pappa slutligen tvingade med mig till att rösta.
- Vad det blev säger jag inte ;) Sen har jag bara hängt framför tvn, sett Halv åtta hos mig och Idol.

En riktigt skön och mysig dag med andra ord!


Söta Helena och jag under studentveckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!