Reebok Easytone !

Svaret på gåtan var att köpt ett par Reebok Easytone! Haha, tror ni jag kunde motstå deras läckra rumpreklam? Nej, självklart inte. Jag kan ju fan inte ens låta bli att sugen på att köpa allt från Tv-shop!
Jag är såå fruuktansvärt lättlurad..

Men nu är jag sjuukt peppad på att börja promenixa lite mer till och från jobbet i dessa dojjorna som alltså tränar vader/lår 11% och rumpan hela 28% mer än vanliga skor. Det var typ jag och 5 andra tjejer inne på stadium som sprang omkring i cirklar och letade efter dessa skorna. Snacka om lyckad reklam de har gjort!




Kommentarer
Postat av: Emma - Rock the blogg

Verklgien lyckad reklam, har funnit exakt likadana skor i hur många år som helst - heter MBT skor. Men inte lika fräcka då,,,



Reebook låter som att dom har kommit på idéen,, ha ha,,



Men du får återkomma med resultat senare då.



Kram

2010-09-08 @ 10:30:24
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!