Das helg

Dåligt med blogg, I know. Men jag ska försöka berätta lite om vad som hänt i helgen..

Fredagen spenderades med mina tjejor! Sandra kom hem från Stockholm och det firades med mat och dryck på Allstar. Tyvärr kunde inte alla festa fullt ut pga jobb. Jag gjorde dock mitt bästa eftersom jag började jobba kl 15 på lördagen. Jag hade det väldigt trevligt i alla fall, men det har man alltid när man är med dessa underbara tjejer.

Igår lärde jag känna min granne lite bättre för första gången sedan vi flyttat in i lägenheten. När jag kom hem från jobbet stod pappa nämligen och smygrökte med min granne och hans vän. Tål att nämnas att han är lika gammal som mig. Det var lite otippat men väldigt trevligt. Älskar människor som är lätta att umgås med.

Idag har jag också jobbat och nu är jag inte ledig förrän nästa helg. Har just käkat middag och kollat på den ultimata mysfilmen Mamma Mia på tv3. Fast Pierce Brosnan borde hållt sig till James Bond för musikal är inte hans forum.. han kan ju inte sjunga för guds skull. 


- Bilder från i fredags!





Kommentarer
Postat av: Sara N

Vad fina ni är! Saknar min gamla klass mer än jag trodde...

2010-09-15 @ 14:25:08
URL: http://nilsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!