Livet är orättvist

Min moster (som är här från Thailand) har fått en blodpropp i hjärnan och varit inlagd på sjukhus nu i tre dagar. Det känns helt fruktansvärt! Hon är bara 34 år gammal, åker hit för att kunna försörja sin familj med åker istället in på sjukhus och får världens fetaste räkning med sig hem. Självklart är det viktigaste att hon blir frisk men ekonomin är verkligen ett stort problem både för hennes familj och för min mamma. Jag har lovat dem båda att försöka hjälpa till i den mån jag kan. Vi vet nämligen inte än hur mycket hennes försäkring täcker. Jag har ringt till hennes försäkringsbolag i Thailand och mailat diverse papper och underskrifter för att vi ska kunna få ett besked av dem så snart som möjligt.

Jag var där igår i flera timmar. Känns ju så hemskt när läkare springer in och ut ur hennes rum och tar alla möjliga prover när hon inte förstår ett ord av vad dem säger, dessutom är hon ju rädd och behöver vårt stöd. Därför är det viktigt att jag eller mamma finns där så mycket som möjligt för henne. Hoppas bara att hon inte får några bestående problem efter det här!

All kärlek till min älskade moster

Kommentarer
Postat av: Emma - ROCK THE BLOGG

Usch,, hoppas verklgien att hon kryar på sig snart och att det löser sig med försäkringen.

2010-10-20 @ 09:52:39
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!