I brist på sömn

-  Har suttit och finslipat både mitt CV och mitt personliga brev. Det måste vara perfekt!

-  Sitter nu och funderar på fyndiga bloggnamn. Det är verkligen skitsvårt! Plus att alla bra redan är upptagna av folk som paxade namnet först men inte ha uppdaterat sin blogg sedan 2007. Kan dem inte döda inaktiva bloggar efter ett tag?? Behöver förslag! 

-   Undrar när jag egentligen kommer somna. Igår var det först vid kl 3.. men imorgon blir en tidig dag för jag ska hinna med både bankärenden och en liten shoppingjakt efter coola brallor innan jag börjar jobba 12-21. 


Nä, sov gott med er nu!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad är det för fel på det du har? Me like :)

2010-10-27 @ 06:47:10
Postat av: Nathalie

Ja, men jag vill "börja om" med en ny blogg :)

2010-10-27 @ 09:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!