Högskoleprovet

Ja, jag gjorde alltså högskoleprovet idag och kan meddela att det var första och sista gången. Satt med folk som gjorde provet för tredje och fjärde gången trots att de enligt mig hade fått lysande resultat på tidigare prov.

Jag har aldrig känt mig så korkad i hela mitt liv! haha! Chansade som aldrig förr och tänkte typ; "Ja nu har jag svarat A tre gånger i rad och det var länge sedan jag kryssade E så då tar jag det nu!" Har suttit och rättat det själv nu och inser att jag måste ha slagit något sorts rekord i antal rätt! ... dvs typ inga rätt. Jag hade ingen press i alla fall. Gjorde det mest bara för att testa och det kan ju inte göra mina betyg sämre i alla fall.

Nåväl, nu har jag testat det och kommer inte göra om det. Tur att jag inte har helt värdelösa betyg från gymnasiet i alla fall..


Dessa svarsblanketterna gjorde mig tokig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!