Avrundar snart

Har jobbat från kl 8.30-18. Efter en natt med lite för få timmars sömn är jag nu helt slut både i huvudet och kroppen. Även om jag frivilligt tar på mig mer jobb än vad jag behöver så känner jag att det går bra, att jag orkar. Men min kropp börjar säga ifrån allt mer. Kan ju ibland jobba nästan två vekor i sträck och får då sjuukt ont i rygg och nacke. Förmodligen för att jag har sån dålig hållning när jag sitter vid kassan. Min nacke knastrar till och med när jag vänder på huvudet. Min kollega sa att det hade varit så för en karaktär i serien House. När jag sedan frågade vad som hade legat bakom knastret i nacken så sa hon att det var en tumör ..   

Jag tror inte att det är en tumör jag lider av såklart, men på nått sätt måste jag lära mig att vara mer rädd om mig själv och våga känna efter ibland så att det inte blir för mycket. Ska snart avrunda kvällen och lägga mig tidigt. Men för tillfället ser jag på nya Terror på Elmstreet, för andra gången..

Kommentarer
Postat av: Alex

Somna inte innan jag ringer hjärtat !

2010-10-28 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!