Svårt att låta bli ibland



Köpte ett par fina bokstäver som ska få pryda vårt kärleksfulla hem, en trimmer till Millemannen som ska bli kortklippt när han flyttar med mig OCH en ny mobil.. lite onödigt kanske. Men den var så rosa, krumelurig och fin. Däremot förvånade jag mig själv när jag köpte den eftersom det är en touchmobil. Jag har lovat mig själv innerligt att aldrig köpa en sån eftersom jag har så mycket problem med sånna displayer. Men Alex har en sån här mobil (fast svart såklart) och jag tycker att den funkar rätt bra faktiskt :)

Skulle faktisk vilja påstå att jag lyckades fynda, för allt det här gick under 1500:- !!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ingen soffa? ;)

2010-11-14 @ 16:37:20
URL: http://halighna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, nej. Efter att ha åkt dit fyra dagar i rad med diverse olika människor så beslutade jag mig för att vänta och se vad göteborg har att erbjuda i soffväg. Men det blev lite kärlek i alla fall ;)

2010-11-14 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!