Ni är fantastiska!

Det har varit helt underbart, fantastiskt skönt att få vara ledig sön-mån!! Men i vanlig ordning så har jag lyckats bli sjuk i samband med att jag låtit mig själv slappna av. Fick ett sms kl 8 imorse. "Kan du jobba ikväll?" Det var nog första gången jag kände efter och konstaterade att jag behövde vara ledig idag med för att vila upp mig.

Fick ett underbart samtal från Anders i Stockholm, en av mina få vuxna förebilder i denna sjuka värld. Han delade min glädje över att äntligen få flytta och vi planerade in en lunch i Stockholm där jag stannar hos Sandra i nån natt före Göteborg. Han är en helt fantastisk människa, verkligen! Intelligent och omtänksam på alla sätt och vis.  Jag kan prata om allt med honom och han förstår (till skillnad från många andra) vad jag pratar om. Han fyller en så stor del i mitt liv som jag saknat hos mina egna föräldrar. Så det visar ju att en sån plats faktiskt kan fyllas ut på annat håll. Önskar bara att alla hade en Anders i sitt liv.. dessvärre vet jag att många inte har det.

Har dessutom träffat en hel del underbara vänner de senaste dagarna. Min goa granne, några sköna spin-brudar och fantastiska Theres. Känner mig lyckligt lottad ändå som har så många fina människor runt i kring mig! Kan jag inte få packa ner er i en banankartong och ta fram er när jag behöver er som mest där borta??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!