Ameh, juste!

Hade ju planerat in att ha en liten utflyttningsfest för mina vänner. Det går inte den kommande helgen eftersom jag jobbar då, men jag hade tänkt mig att dra ihop ngt helgen efter det innan jag åker. MEN det går tydligen inte heller för Puttinullan fyller år då så hon ska ha fest den helgen. När jag frågade pappa vilken om de skulle ha festen på fredagen eller lördagen så fick jag svaret; båda dagarna...

Okej? Han har fest varenda helg här hemma (även om jag jobbar) och jag har bara haft en förfest här vid lulekalaset, som han och hans vänner dessutom crashade! Jag ska flytta härifrån och vill säga hejdå till mina närmaste vänner och jag får inte det eftersom hon ska ha två fester! Fast i och för sig så kanske man måste fira stort när hon typ fyller myndig.. Så jävla taskiga människor! Har aldrig begärt något av dem förrutom detta! De firar väl säkert att jag flyttar på köpet.

Får väl hyra en lokal eller ha fest på Max.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!