Segare än segast

Dagen har varit sjuukt seeg. Först fick jag mitt slutbetyg i Psykologi B, MVG - wihii!
Sen var det sekt-redovisningar i drygt 3 timmar och trots att det var intressent så höll jag på att dö av rastlöshet. Efter skolan kunde jag inte låta bli att gå på stan en sväng. Jag menar, jag måste ju gå förbi det för att komma hem numera. Sen hade jag kanske inte behövt köpa massa kläder..

Väl hemma så dog jag. Tog en powernap på 3,5 timmar och vaknade upp segare än vad jag var innan jag somnade. Nu sitter jag och bitchslappar mig själv och försöker tagga inför Eurovision Song Contest. Måste ju se hur det går för Anna.



Ordet seg associerar jag till sniglar och då kommer jag osökt att
tänka på mina snigelbilder som jag tog förra sommaren i Lerum.
Lite äckligt att man kan se ögonen och allt på den snigeln jag fotade med blixt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!