När rastlösheten tar över

Tjosan, nu är jag hos min mamma igen så därför blir det taskiga uppdateringar. Ska förmodligen tillbaka till pappa på söndag eftersom jag måste packa alla mina saker. Jag åker ju till Göteborg/Stokholm med Sara på tisdag och de flyttar ut ur huset på torsdag så alla mina saker måste vara färdigpackade innan jag åker.

Som vanligt när man är hos mamma så är det dödstråkigt. Men det gäller att underhålla sig själv. Jag har en och en halv säsong kvar av Sandras Förhäxad box och en grymt spännande bok som väntar på att bli läst av mig, så jag ska nog klara av två dagar här med andra ord. Igår njöt jag av ett varmt bubbelbad med tända ljus och underbara tryckarlåtar spelandes i bakgrunden, inte så tokigt. Men lugnet var inte långvarigt för sen blev jag snabbt rastlös igen. Då tog jag sönder världshistoriens fulaste halsband som jag fått av mamma och gjorde istället om det till ett par söta armband.


Har ganska mycket material kvar av halsbandet så jag ska nog pyssla ihop några fler!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag har sett klart sex and the city boxen nu! Så underbart bra! Grät och skrattade hela tiden! ^^

2010-05-08 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!