Lite modevisning som avslut

Efter att ha hetspackat lite i mitt rum så åkte jag och Sara iväg på modevisningen. Jag tror att det var en tjej som gått mode/design Isabelle rättade mig jag bara antog att hon går mode/design, hon går samhälls ekonomi och hade modevisningen som sitt projektarbete !! Men jösses vilka underbara kläder! Vissa var väl lite extrema á la Lady Gaga, men fortfarande helt suveränt gjorda. Tyvärr blev det inga bilder!

Framför oss satt ett gäng kåta fransmän och fotade allt som såg ut att ha en rumpa eller bröst i den lokalen. De var helt sjuka! Vi satt längst bak så ni kan ju tänka er hur mycket de fick zooma in. Borde kanske höra av mig till dem och kolla om jag kunde få låna en bild eller 150 st??  

Paus-underhållningen bjöd våra fina tjejer Sandra och Isabelle på (och deras kör). Blir så galet avundsjuk på människor som verkligen kan sjunga, och de kan dem! Det var idols förlust som inte tog er vidare, ni är för bra för deras bajskontrakt ändå. De sjöng bland annat The show must go on, en av mina favoritlåtar och det gav mig gåååshuud. Kan inte ni sjunga den när jag dör? Eller vänta sjung den när jag gifter mig, på mitt barns dop OCH när jag dör! 

Modellerna var ju för roliga. För vissa föll det verkligen naturligt, att gå på catwalken och posera i slutet. Men andra såg ut att ha mensvärk i min kategori och var otroligt obekväma på scenen. Sen var det som att det pågick något sorts pose-battle bland brudarna, vem kan göra coolast grejer i slutet? De kanske hade blivit tillsagda att göra knäppa saker. Man får en sån ego-boost av att gå på catwalk och det är väl den som tar över. Nåväl, tur att de hade snygga kläder på sig i alla fall.


Jag refererar till den gången jag var hårmodell.


Kommentarer
Postat av: isabelle

Hon går fan samhälls ekonomi Isabell! Svin tufft:)

2010-05-05 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!