Vår lilla tripp söderut

Ja, nu är det på tiden att jag lägger upp lite pix från min och Saras resa till Göteborg och - men lägg märke till lite pix för självklart glömde jag att ta bilder förrutom på liseberg. Men vi har alltså hunnit med en hel del shopping, många goda men dyra luncher och middagar, prova på lite av Göteborga nattliv, bo på hotell och haft dödsdjupa samtal om livet under en kväll i Stockholm då vi satt ute med filtar under infravärme.

- Fast även om jag och Sara hade tältat i nån skog så hade vi haft det lika roligt, för så funkar vi.
  Jag önskar verkligen att alla människor hade en Sara som finns där och gör livet lite enklare ibland.




Sara och jag på Liseberg. Jag var lite besviken på det kyliga vädret.



Och inte blev det bättre av att jag tvingades sitta längst fram i Flumride genom ett majoritetsbeslut..



Lite gladare blev jag av sockermoln! Alla har vi olika tekniker när vi käkar dem.
Några äter med fingrarna, jag slickar i mig det medan Alex kör in hela nyllet i den.



Sara menade att jag har grym tur så hon gav mig pengar till att vinna choklad åt henne, och voilá!
Alex, som tog bilden stör sig alltid på mitt "fake-smile"..



..Så jag ställde upp på en bild där jag visade mitt sanna jag.



Pojken envisas alltid med att få med sig en kexchoklad hem, och det värsta är att han ALLTID lyckas.
Men då ska vi inte prata om hur mycket pengar läggs ner på det chokladhjulet innan han vinner. 
Och självklart vann han den här gången med!



Fredagen bjöd på middag på Hard Rock cafe, med god mat och drinkar och sedan blev det utgång.
(Jag vet att jag är gul, men så gul?! Min fucking blixt gör mig typ till en Simpson.)



Haha, och söta Sara fick en norrman på kroken som vi lite diskret försökte undvika under kvällen.


heh, det var visst fattigt med bilder från Stockholm..


Kommentarer
Postat av: DIn Brur

Du är så söt lilla brurmaster J! Hur ska jag klara mig utan dig om du flyttar?!

2010-05-26 @ 19:40:02
Postat av: Nathalie

Jag får helt enkelt ta med mig dig! <3

Eller åtminstone skaffa halebop så vi ringer gratis till varandra :)

2010-05-26 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!