Fyndigt värre

Under den senaste tiden så har jag lyckats hitta kläder som det är något fel på i butiken. Antingen så är de nått litet hål eller så är det ett fabrikationsfel och alltid gäller det kläder som jag spanat in tidigare! Så det slutar alltid lite sådär lagomt underbart med att jag får nedsatt pris på plagget och sedan går hem och fixar enkelt till det.

Igår var det en klänning som jag lagt undan tidigare på H&M. Men då hade jag varken ork eller pengar till att köpa den dagen efter. När jag väl var tillbaka på H&M med lönen i handen så var den slut i min storlek, fram tills igår dvs. Jag hittade en i min storlek, MEN den var felkonstruerad på ena axeln så jag fick den billigare - Från 299 kr till 99 kr.




Som ni ser så har den skitsnygga detaljer på axlarna men ena sidan var helt fuckad!
Nu har jag dock fixat till det så det inte är någon större skillnad på axlarna ;)


Kommentarer
Postat av: isabella

som jag alltid säger; det är kanon att kunna hantera nål och tråd eller en symaskin... det kommer man långt på i livet

2010-05-02 @ 15:41:26
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!