En blodigt samtalsämne

Idag avslutade vi vårat projektarbete om Bollywood, och kan ni förstå hur bra det kändes?! Prestationsmässigt så är jag väl kanske inte jättenöjd med jag är bara så glad att det är över nu så att jag åtminstone har en sak mindre att bekymra mig över. Nu kanske jag kan fokusera mer på min sömn. Jag har nämnligen sovit så sjukt dåligt den senaste månaden, typ 4-5 timmar i snitt varje natt och jag känner att det tär både på psyket och orken. Inatt satt jag och höll på med power pointen till vår redovisning som vi hade idag, men helt i onödan eftersom den datan vi hade på redovisningen inte hade den nyaste versionen av power point, så den gick inte ens att öppna..  Men jag tycker att vi gjorde redovisningen bra även utan power point och trots att jag skrev ner vad jag tänkt säga kl 06:00 imorse.  

[Här kan du sluta läsa om du är kille! Du fattar ändå inte!]

För övrigt så har jag haft världens sjukaste mensvärk idag och seriöst funderat på att ta livet av mig, vilket jag alltid gör en gång i månaden om jag säger så. Min mensvärk är i klass med Spy-Evas, hon som var programledare för typ ordjakten och spydde rakt ut i direktsändning. Och mitt i all denna smärta så var jag tvungen att jobba på ICA. Jag har ju tidigare ätit mini-piller i drygt 2 år vilket gjorde att min mens försvann helt och hållet och jag klagade då inte! Men efter att min mamma fått veta det och börjar spekulera kring diverse demoner som hölls kvar i min kropp för att jag inte fick mensa av mig så tvingades jag sluta äta dem ett tag. Och nu har jag haft mens två gånger sedan jag slutade med pillrena och jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt fjolliga liv. Så nu funderar jag starkt på att börja äta mini-piller igen och riskera att ha mens-demoner inlåsta i mig, för just nu döör jag!



Ibland är det uppskattat. Typ när pojkvännen blöder näsblod, haha!
- It goes up ... where?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!