Dagen hittills

Idag har jag varit ledig från skola och jobb, men självklart har det funnits saker att göra ändå. 

- Kl 10:30 hade jag och Sara bokat in ett möte med en präst. Vi kände att det var dags att bekänna våra synder. Nej då, vi syndar vidare.. Vi skulle intervjua honom till ett religionsarbete som ska redovisas imorgon. Han var minsann en skön och samarbetsvillig präst som inte kändes så påtvingandes religiös. 

- Efter vårt möte trallade vi runt på stan och köpte lite kläder som vi lagt undan igår + lite ringar som talade till oss.

- Sen var det dags att hämta ut våra studentmössor! Eftersom vi redan skickat tillbaka dem en gång så var vi såklart nervösa över att något skulle vara fel den här gången med. Men det slutade lyckligt!

- En tur med Saras underbara lilla bil och sen var vi hemma hos mig för att sammanfatta mötet, prata bebisspråk med hunden och äta glass såklart.

- Så har jag fotat allt som ska läggas ut på blocket. Det är gäller främst en bokhylla, en stor kaninbur, två stycken transportburar, min älskade keybord och mitt bowlingkit! HAHA, ja min bowlingkarriär var en kort episod i mitt liv. Så nu säljer jag det som inte används eller får plats i vår nuvarande lägenhet och sånt som verkligen inte kommer att få plats i min famtida 1:a eller 2:a.

- Nu väntar några avsnitt av förhäxad och lite plugg!


Jag kan inte fatta att jag snart tar studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!