På tal om matkultur

Idag har jag varit helt ledig från både jobb och skola.
Borde tagit tillfället i akt och gjort lite läxor men äsch..

När jag hade vaknat och ätt frukost så tog jag tummen ur röven och började städa mitt rum och framför allt min garderob. Plötsligt så sprider sig en konstig lukt i mitt rum. Nej, det var ingen fis utan pappas tjej hade lagat mat. Det var väl egentligen inga konstigheter. Det brukar ju lukta skumt när hon eller mamma lagar mat, så jag struntade väl lite i det. Men när jag väl kommer in i köket så får jag en chock. Vad har hon lagat? Vafan har hon lyckats döda? Aliens, bebisar, dvärg pygméer?! Jag höll seriöst på att spy, men efter ett hysteriskt samtal till pappa så fick jag veta att det var kycklingfötter ..  Är den svenska maten så äcklig att hon hellre käkar fötter?



DET SER UT SOM SMÅ HÄNDER JU!
Jag tror fortfarande att det är aliens. The ones who never phoned home..


Kommentarer
Postat av: emaRISEN

i knooooooooooooooooooooow, dom brukar äta det där på jobbet! ser så sjukt äckligt ut!

2010-03-11 @ 09:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!