Lady Gaga ft. Beyoncé

Jag vet ärligt talat inte vad jag tycker om Lady Gagas samarbete med Beyoncé. Jag menar I loooove Lady Gaga och hennes sinnessjuka sätt att vara. Jag älskar även Beyoncé men på ett helt annat sätt. Var de verkligen tvugna att göra Beyoncé till en Gaga bara för att de skulle samarbeta? De är ju alldeles för omaka hur som helst! Beyoncé är för mig en riktig skönhet med en helt fantastisk röst. Men hur beskriver jag Gaga? Vacker är ju helt fel ord, eller hon är vacker på ett sjukt sätt. Hennes ansiktsdrag är ju typ androgyna. Inte konstigt att det spekulerats kring att hon i själva verket är en man. Ja, men snacka om udda par!! De är ju som dag och natt. Och deras nya video är ju helt sick!

Älskar jag det eller hatar jag det.. dunno.  -Vad tycker ni? Coolt, fruktansvärt eller helt genialiskt?



Lady Gaga - Telephone ft. Beyoncé


Beyoné - Videophone ft. Lady Gaga


Kommentarer
Postat av: Bella

när jag först såg videon videophone på MTV så tyckte jag inte den var så bra.. som du säger, dem är för omaka:O men vem vet, man kanske kan vänja sig, så blir det bra!

2010-03-21 @ 23:50:14
URL: http://elabella.blogg.se/
Postat av: Bella

dock är det läskigt hur genomtänkt den videon är ;S

2010-03-21 @ 23:51:22
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!