Helgen som gick för snabbt

Dagen började segt med mys i sängen med människovalpen och allt för många snoozningar.
Hade en lektion, fikade på stan med Nemo och började sen få ont i magen och må illa - gick hem.

Jag och Alex är nog egentligen påväg att bli friska men när vi minst anar det så hugger det till i magen och så börjar vi att tävla om vem som känner störst smärta. Och idag vann jag.

Men jag känner att jag måste uppdatera er om helgen. För trots att vi var sjuka så tvingade jag min stackars pojkvän att följa med mig på ett besök till Världskulturmuseet i Göteborg. Det här var första gången som jag själv ville gå på museum, eftersom att de hade en Bollywood utställning - bra till projektet plus att jag ville visa min man lite av den indiska kulturen. Det kändes som att jag fick åka till Indien igen, fast med Alex och när vi lämnade utställningen kändes det som att jag saknade det. Alex sa att han fick Indien att bli en rolig upplevelse på bara en kvart medan jag själv har varit där på riktigt och varit grinig i typ 3 veckor. Och ja, tänk hur bra den resan hade varit om han bara varit med! För är det någon som kan få mig att se det positiva i saker och ting så är det han. Vår kulturella dag avslutades med vår standard middag på Pizza Hut.


Baby funderade på att köpa en cykel-rickshaw men konstaterade att inte båda får plats.



Han stör sig på att jag alltid ska fota honom när vi är ute och äter - Det är visst pinsamt.
Han ville vara pinsam tillbaka och fota mig. Haha, hans andra bild är ett resultat av att jag bad
honom se lite glad ut. Min bild är ett resultat av att han bad mig se normal ut och inte posa..

Nu sitter jag här i min pojkväns tröja som är alldeles för stor för mig, andas in lukten av honom,
kollar på alla bilder vi/jag tagit under veckan och saknar honom jättemycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!