13 Mars

Gårdagen var minsann händelserik. Delar av vår trädgård svämmade över pga en vattenläcka, jag hade tydligen prov i rättskunskap vilket jag inte blivit införmerad om, Sara färgade mitt hår och senare under kvällen så firade vi Sandra som nu är inne på sitt sista år som tonåring. Ja, en händelserik men uttmattande dag och klockan var närmare tre innan jag somnade. Och jisses vilken bra start jag fick imorse, inte. Ett telefonsamtal vid kvart över åtta och sen var det bara att kliva upp och jobba från kl 10 till 19. Plus att jag inte kände mig körduglig vid kl 9 så jag fick ta bussen och hamnade där bredvid nån random tant som envisade sig med att berätta/visa vilka fula fingrar hon hade (Och ja, de var verkligen fula!). 
 
MEN jag hann ju åtminstone hem till melodifestivalen. Tyckte faktiskt att de fanns ett par bra låtar men jag fastnade nog mest för Salem Al Fakirs låt Keep on walking, och inte blev den sämre för att Björn var med på scenen, hihi! Men inte helt otippat så vann "Idol-Anna". Men hennes låt är inte så dålig heller, fast radioversionen/rösten är bättre enligt mig. Hoppas bara att det går bra i Eurovison..  

Nu: Sängen !!


Gillade lilla Salem som gjorde mig glad.


Kommentarer
Postat av: isabelle

haha, hade kunnat vara min mormors fingrar ^^

2010-03-13 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!