Wiie, fjärilar i magen!

Nu är min prins påväg hit!! Fast han åker tåg så han är inte framme förrän imorgon , kl 06.52. Jag varnade honom för att jag kommer gå ner till tågstationen osminkad, klädd i morgonrock (eftersom det är typ 100 m bort) och sen går vi hem och sover några timmar till. Men det känns väldigt kul att ha honom här under studenten eftersom jag inte har nån släkt som kommer att närvara.

Det kommer bara att bli så sjukt stelt alltihopa.. Vi ska ut och äta på restaurang för att vi är så få. Pappa och hans tjej, Puttinullan och sen mamma som i sin tur hatar Puttinullan och som dessutom tänker ta med sin kille som hon nyss träffat som hämd för att pappa inte ska tro att han är den enda som har någon. Det känns som att det sista folk kommer att tänka på är att det är jag som tar studenten. Istället kommer det bli nån sorts tävling i vem som kommit längst sedan deras skiljsmässa, som vanligt med andra ord. Det har aldrig spelat någon roll om det varit min födelsedag eller julafton och därför skiter de nog i min student också. 

Sen hör man om alla andra i klassen som planerar stora släktträffar i samband med studenten och hur muntert allt kommer att vara. Jag ser fram emot studenten för att jag är klar med skolan då och inte har någon skyldighet till att stanna kvar här, punkt slut.

Nej, nu ska jag sluta tänka på det här! Jag som började inlägget så glatt med att Alex skulle komma, haha!


Haha, underbar bild från när jag och Sara var i Göteborg.
På väg hem från krogen och jag hade så makalöst ont i fötterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!