Snart hemma igen

Idag åkte min kusin och min faster. Så nu är det bara jag och min farmor kvar här i stugan. Känns lite sorgligt att lämna henne. Det kan ju inte vara allt för kul att sitta här ute helt själv, eller i lägenheten för den delen. Men pappa kommer förmodligen att åka ner hit på sin semester och då får vi se om jag följer med moch stannar här ett tag innan jag drar vidare till Göteborg.

Ja, igår åkte Alexander hem till Göteborg. Känns såklart tomt nu när han har åkt, vi har ju varit med varandra i tre veckor nu. Men jag ser ändå positivt på det hela eftersom nästa gång vi träffas så kan det ju vara "permanent". Hihi, tänk va underbart om jag skulle lyckas få tag i jobb och lägenhet i Göteborg!! Ah, får ju nästan fjärilar i magen.. Jag vill verkligen bort från Luleå så fort som möjligt, är så dödligt less på hela familjesituationen, boendet, staden.. allt! Förrutom vännerna såklart, de kommer att vara oerhört saknade. Men hallå, det är 2010 - man kan enkelt hålla kontakten idag och jag hoppas att folk kommer och hälsar på!  



Naaw, Lilla fula stugan!


Kommentarer
Postat av: Emma - ROCK THE BLOGG

Du är så hjärtligt välkommen till Göteborg!!

2010-06-30 @ 09:14:35
URL: http://rocktheblogg.se
Postat av: Helena

Jag kommer SÅ utnyttja dig om jag ska ner till gbg någon gång :P ;P

2010-06-30 @ 18:28:28
URL: http://halighna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, utnyttja mig Helena!! :D

2010-06-30 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!