Slö dag

Tanken var att vi idag skulle åka till IKEA i Haparandra och Finland men vi kände oss alldeles för sega och kom därför aldrig iväg. Men imorgon ska vi åka! Jag har till och med köpt en ny laddare till vår GPS enbart för att vi ska dit! (okej, kanske inte bara därför.. kanske även för att jag har världshistoriens sämsta lokalsinne.) Så nu sitter jag och går igenom IKEA's hemsida för att veta ungefär vad jag tänker leta efter. Det som är mest aktuellt är ett laptopbord eftersom det inte går att ha den en längre stund i knät för att den blir så varm.

Men dessutom behöver jag fixa det där mobila bredbandet och skaffa mig en snygg väska. Ja, jag betalar inte så en massa pengar för en snygg dator för att sedan trycka ner den i en ful, tråkig väska! Även om det är det som pappa vill att jag ska göra. Men han är gammal, han fattar inte sånt där..



Den här vill jag ha, men jag tror att den är för liten för min dator. Alla hemsidor ger oliika mått på den!
Den är av märket Krusell och kostar 330-550 kr beroende på var du köper den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!