Schyssta bullar

Dagen har varit förvånansvärt bra! Började ju med att jag segade som fan, klev upp vid 12 och gjorde mig inte klar förrän vid kl 15. Min dator levererades helt oväntat!! De sa att de skulle ta ca 2 veckor men jag fick den på drygt 10 dagar *tummen upp*. Men nu måste jag bara bestämma mig för ett mobilt bredband, och det finns ju några att välja mellan..

Sen var det balen. Jag ångrar verkligen inte att jag inte gick men det var riktigt kul att se alla fina vänner på plats. Ni var såå vackra så! Efter det ringde Theres och ville att jag skulle hjälpa henne att baka bullar och så fort det talas om något som innehåller fett/socker så är jag på! Och det var minsann tur att jag åkte till henne för annars hade jag missat världens godaste bullar! fast det var nog tack vare min insats.. *host host*

 


Mats fick äran att pensla dem.


Kolla in koncentrationen ;)


Fast här har ni ju människan som egentligen gjorde allt.



Resultatet! Mmm...


Kommentarer
Postat av: Theres

<3 Tack för att du finns! du gör verkligen en glad!

2010-06-09 @ 00:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!