Nitton

Anledningen till att jag bloggat lite dåligt beror på att jag varit upptagen med annat. Har fortfarande inte fixat bredband till min bärbara dator, men ska göra det nu i veckan innan jag åker till farmor (på onsdag).

Lite av det som jag hunnit med under de senaste dagarna:

- Bokat tid hos hudläkaren. Ja, det är ju inte okänt att jag sämsta hyn ever. Men när man väl ska boka tid hos läkaren så hamnar man i en väntelista som är en mil låång och jag kommer förmodligen inte träffa honom förrän i början av september. Han är läkare för Luleå och Piteå och jobbar numera halvtid för att han studerar..

- Varit hos arbetsförmedlingen. Jag är nu officiellt arbetslös! Chansen att jag ska få jobb tack vare dem känns dock minimal..

- Idag fyller jag år. 19, den meningslösaste åldern, man vill ju bara fylla 20. Det har inte firats alls eftersom jag har jobbat istället..  

Imorgon ska jag upp klockan 6 för att köra mamma till flygplatsen. Hon tänker se Victorias bröllop, säger hon. Synd att hon inte fattar att hon ser mer på tv. Hon tror serriöst att hon ska få vara med på bröllopet för att hon "rest så långt". Haha, gulligt! Efter att jag kört mamma så ska jag jobba 8-12 . Ganska skönt att jobba tidigt, då har man ju hela dagen kvar till att göra annat.  Så snart blir det sängen för min del.


Dessutom så har vi varit tillsammans i 2 år och 10 månader nu. Och för exakt 3 år sedan, 
på min 16-årsdag, åkte vi till England på språkresa och resten är ju historia


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis! Bättre än att vara sjutton dock ;)

2010-06-19 @ 01:10:25
URL: http://cika.blogg.se/
Postat av: Mathilda.k

Grattis på 19 års dagen kram Mathilda Klingström

2010-06-20 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!