Hemma igen

Ja, nu har vi lämnat hotellet med stor sorg och flyttat tillbaka in i pappas lägenhet. Det har varit så underbart skönt att bara kunna vara ifred och nu längtar jag bara ännu mer tills jag får en egen lägenhet! Vi gick upp relativt tidigt för att kunna njuta av frukostbuffén igen och sen låg vi kvar i sängen och kollade på Momma's Boys på tv3  tills det var dags att checka ut, haha!  

Igår kväll bjöd jag (läs; jag) pojken på middag och öl, sen köpte vi med oss snacks och gick tillbaka till hotellet för att se Prinsessan och Grodan som vi hyrde för någon dag sedan.  Jag är ju totalt såld på disneyfilmer och den här var inget undantag. Det känns som att det var länge sedan det kom någon bra prins- och prinsessfilm och trots den klyschiga moralpredikan som filmen innehöll så tyckte vi båda om den väldigt mycket. Gillade även att den var lite fint tecknat, inte riktigt som de äldre filmerna men inte lika taskigt gjord som många av de nyare disneyfilmerna. Jättesöt och rolig film, så passa på att se den om ni har yngre syskon, kusiner, barn, bekanta eller om ni bara är lika töntig som mig! :)






Erkänn att godis är godare på morgonen?!


- Funderar starkt på att flytta tillbaka till hotellet..

  

Kommentarer
Postat av: Emma - ROCK THE BLOGG

Mysigt ni verkar ha det!!!

2010-06-13 @ 22:16:56
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!