Fy fan vad jag är bra!

Livet leker just nu! Eller jag försöker att förtränga allt som känns jobbigt, a.k.a FRAMTIDEN och bara njuta för stunden. Igår tog jag studenten och det kändes helt obeskrivligt härligt. Allt blev ju bara ännu bättre av det underbara vädret och mina fantastiska klasskamrater, för att inte tala om min älskling som förgyllde dagen på så många sätt! Ingen släkt dök upp men däremot min "farbror" Anders från Stockholm och hans två döttrar och det betydde jättemycket att de tog sig hit över dagen bara för min skull. - Så nu är skolan officiellt över!!

Förrutom pengar så fick jag och Alex två nätter på hotell av pappa. Hotellet ligger bara 20 m bort från vår lägenhet men det spelar ignen roll. Jag har ju förklarat den bisarra situationen i lägenheten, att privatliv inte är ett alternativ där. Så pappa kände att vi förtjänade att få vara ifred lite, TACK! Efter allt festande igår med mycket folk och ännu mer svett så köpte vi med oss hamburgare och gick till hotellet för att avnjuta vår nattamat. Och idag har vi hämtat min dator eftersom vi får trådlöst internet, wiie! Så nu kan man äntligen använda den till annat än spindelharpan!

Ikväll ska vi bara mysa med varandra och njuta av varandras sällskap. Jag är så tokigt kär i honom just nu så det går inte ens att förklara!! Min fina fina pojke. Så snart ska vi knalla bort till Coop som ligger granne med hotellet och köpa lite smarriga grejer till ikväll och sen ska vi ut och äta middag. 

(Jag glömde kamerasladden hemma så jag ska hämta den sen men nu lägger jag bara upp lite bilder som klassen lagt upp på facebook.)



 


Taggade upp i parken kl 8! Stackars sate som fick städa där sen..



"Jag vill va friii som en fågel!" Haha, jag är så mongo! ;)


Åh, finaste klassen! - SPIN 3 i mitt hjärta :')



Och det bästa flaket hade vi också! ERA FRAMTIDA MAKTHAVARE, just det!



- Mer bilder dyker kanske upp senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!