Drygt en vecka kvar!!

Jag kan inte fatta det! Det är bara drygt en vecka kvar till studenten och just nu känns det bara så förbannat skönt att slippa skolan för jag är måttligt less på läxor och allt vad det heter.

Dagen har bestått av planering inför studentveckan och avslutningslunch med våra lärare, som i princip dök upp när alla i stort sett ätit klart. Men vi är vana vid att få vänta på dem vid det här laget. Och vad gäller studentplaneringen så lär det bli mycket alkohol den närmsta veckan ... men med min nuvarande ekonomi så får jag nog ändå ta det lite lugnt. Imorgon så det vinkväll på planeringen och det ser jag mycket fram emot eftersom jag köpte en sån fiin vinflarra på Heathrow på väg hem från Indien, så nu ska den avnjutas till fullo! :)

Igår var det lite häng med klassen också, eller en del av klassen i alla fall (som alltid när det är "klassfest"). Vi satt på Floras kulle och myste tills några gick ut och resten gick hem. Det var väldans trevligt med lite för kallt och som tack för det blev jag förkyld. Så nu lever jag på sånna där halstabletter som gör att tungan domnar bort, egetnligen ska väl halssmärtan i sig försvinna av den effekten? Och så känner jag mig i princip onykter eftersom skärpan på min syn försvinner helt när jag har feber. Kanonkul!    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!