Daybreakers

Måste rekomendera en film som jag såg alldeles nyss, Daybreakers.

Den utspelar sig år 2019 och nästan hela jordens befolkning har blivit vampyrer (låter som en Twilight-fantasi) och de få människor som är kvar jagas för sitt blod. Men när blodet börjar ta slut och "folk" lider av svält så förvandlas de till okontrollbara, blodtörstiga äckel-saker! Så forskarna måste komma på ett substitut för människornas blod eller komma på en ny lösning för att förhindra deras undergång..  

Spännande, blodig och sevärd film :)



Kommentarer
Postat av: Emma - Rock the blogg

Ååååååååååå vi har längtat efter den!!! Är den ute nu??? Måste se i helgen!!!



Ses vi idag??

2010-06-04 @ 08:38:53
URL: http://rocktheblogg.se
Postat av: Nathalie

Ja, ni MÅSTE se den!! Tänkte faktiskt lite på er.



Nej, tyväär så kunde jag inte komma ner nu. Men till sommaren kommer jag och då får jag väl vara med och fira när lilltjejen fyller 1 år :)

2010-06-04 @ 17:22:28
Postat av: Emma - Rock the blogg

Klart du får!!!

2010-06-05 @ 22:01:12
URL: http://rocktheblogg.se
Postat av: Emma - Rock the blogg

Såg den igår!!! Grymt bra!!!!!!

2010-06-08 @ 08:06:32
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!