Dagen

Känns som att jag inte hunnit vara hemma nånting idag. Jobbade kl 9-13 och sen hann jag hem i 10 min och byta om för att sedan hämta pappa på hans jobb. Sen åkte vi tillbaka in till stan där jag fick springa för att hinna till en Mary Kay hudvårdsgrupp. Det var stressigt må jag säga, men jag är glad att jag inte missade det för det var roligt och väldigt intressant. De har underbara produkter, men de passar kanske inte min plånbok just nu. 

Sen blev jag välkommen att komma tillbaka under kvällen för att få lära mig mer om deras sminkprodukter och hur de bör användas, och inte kunde jag tacka nej. Så jag skyndade mig hem för att äta och ta mig en powernap och sen var det bara tillbaka in i Mary Kays magiska värld. Under tre timmar bjöds det på fika, sminktips och många försök till att övertala mig till att bli hudvårdskonsult för dem. Känns ändå kul att testa det, men vi får se hur pass peppad jag känner mig imorgon när jag hunnit smälta allt. Har inte så mycket pengar just nu så jag vågar kanske inte investera i mig själv at the moment.

Nu ska jag vara lite social med min stackars pojk som varit med Milton hela dagen, haha! 
Igår såg vi Oliver och gänget och ikväll blire Aladdin, eller kanske Wolfman om Alex får bestämma.. 



Efter min sminkning med Mary Kay. Bra att man fick använda alla produkter själv, krämer och smink. Då fattar man ju hur man ska göra framöver. Jag glömde typ alla tekniker som de visade mig när jag sminkade mig på Make-up Store.


Kommentarer
Postat av: ITZI

Skit snygg sminkning, tog fram dina drag så ofantligt bra! =)

2010-06-22 @ 03:21:21
Postat av: Emma - Rock the blogg

Toppen fin!! Annorlunda att köra sminket samma dag men det kan juockså fungera!!

2010-06-22 @ 10:36:14
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!