Tittut

Jag lever, har bara inte haft något att skriva om. Det har jag väl inte just nu heller egentligen..

Sitter och tråkar med mitt cv. Ja, vi brukar umgås han och jag. Nej, jag fixar till det såklart och lägger till lite grejer. Snart väntar en prommenixx med Millemannen och sen ska jag glatt skutta bort till Coop och köpa tandkräm och bomull. Smarrigt va? Somnade för övrigt kl 4 inatt. Inte för att jag var rädd eller så men jag fastnade bara framför tvn. Känns inte som att jag har kollat på tv ordentligt sedan vi flyttade in här eftersom det brukar vara pappas revir och jag har inte kunnat koppla in min egna tv eftersom han tycker att det är så jobbigt med en massa sladdar i överallt och jag ska ju ändå flytta... Nu har jag dock kompenserat ut det! Det blev däremot ingen sovmorgon eftersom lillen väckte mig och var bajsnödig. Ikväll måste jag dock sova tidigare eftersom jag ska jobba imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!