Det steker

Ledig dag, stekvärme och jag sitter inne och trycker. Härligt!

Nej jag har faktiskt varit ute på stan en sväng. Det här tycker jag är så himla trisst med vår lägenhet, visst den är central och bla bla bla men det finns ingen som helst uteplats! Ingen balkong, ingen grillplats eller samlingsplats ute alls! Jättetråkigt tycker jag. När vi bodde i huset så älskade jag att ligga på en filt på gräsmattan och sola o njuta av nån bra deckare. Men nu blir det inget sånt nå mer..

 Idag gick jag med Milton och köpte glass sen satte vi oss i den gula paviljongen mitt i stan. Funderar stark på att ha grillfest där, typ dra dit lite plastmöbler och en engångsgrill - vad tror ni om det? Bad förresten tjejen i glasskiosken om att få en klick med glass i en bägare till Milton, men antingen så ser hennes definition av "en klick" lite annorlunda ut i jämförelse med min eller så saknar hon helt ögonmått för Milton fick en hel bägare med glass. Slutade med att jag fick mata honom med plastsked för att han inte skulle dö av glädje och trycka ner hela trynet i glassen (vilken han i sann Fransson-anda gjorde ändå), men han fick såklart inte äta upp allt.



"Det bästa som finns är när matte ätit upp all B&J glass
och man får slicka burken (när hon inte gör det själv dvs)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!