Livet leker

.. nej, jag skojade bara. Inget är som det borde med jag har accepterat det och det känns bra. Saknar min kärlek så otroligt mycket och det gör så ont i mig att veta att vi inte kommer att träffas på typ 6 veckor. Men sen kommer jag förhoppningsvis att stanna där lite längre och leta jobb och så. På fredag åker pappa och hans tjej söderut i 4 veckor och jag måste stanna hemma för att jobba och ta hand om hunden såklart. Ingen bil har jag heller, så jag har varit och hämtat min gamla cykel hos mamma. Den mår inte så bra. Något är trasigt med den eftersom den låter förjävligt när man trampar, men det är bra att det hörs när man kommer för jag har ingen plingklocka och sen fungerar inte bromsarna på den heller.. 

Kvällen har annars innehållit umgänge med min Sara som jag inte träffat på jättelänge. Vi blev dessutom väl underhållna av tre holländska killar som letade efter ett ställe att festa på här i Luleå, på en tisdag.. De gav oss sjyssta raggningsrepliker som "vill ni skaffa barn?" "Era klockor tickar ju.." De visste verkligen hur man fick 19-åriga kvinnor på fall. 

Nu ska jag säga lite vackra saker till min pojk och sen blire natti natti.



 

Kommentarer
Postat av: Emma - ROCK THE BLOGG

Fy din stackare!! HÅll ut, det är allt jag kan säga. Och du är frisk! Det är alltid något! :-)

2010-07-14 @ 07:56:33
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!