All by myself

Dagen inleddes med ett möte med min jobbcoach. Hon tyckte att mitt cv var bra och skulle till och med sno några ideér av mig som var snygga layoutmässigt till sitt kommande cv. Tills nästa vecka ska jag ha skrivit ett personligt brev.. suck.

Efter vårt möte så fick jag skynda mig hem, dvs springa över gatan för att packa ner Ica-kläderna och sedan prova cykla till jobbet. MEN jag fick inte upp låsfanskapet. Jag ringde pappa och var precis påväg att börja lipa när låste klickade och öppnade sig. Självklart upprepade sig hela den processen när jag skulle hem, men som tur är så har vi män på jobbet. Män som ska bevisa att de inte tänker låta sig besegras av ett fattigt cykellås. Så min kollega lyckades få upp det. På hemvägen cyklade jag fel, så jag tog en omväg på 2 km. Det är jobbigt men riktigt bra motion att cykla ca 8 km varje dag! Det jobbigaste av allt med att cykla är att jag råkar bo i Luleå, vindarnas stad. Så det spelar absolut ingen roll åt vilket håll man cyklar åt för det är alltid, och jag menar alltid, motvind!

Imorgon åker alltså pappa och hans tjej så då är lägenheten min i fyra veckor fram över!
- Partey, middag, umgänge någon??



Kommentarer
Postat av: Emma - ROCK THE BLOGG

Guuuuuuuud gumman!!! Vilken tjusig present!! Tusen tack. Sally kommer bli såååå cool i den. Tack tack tack tack

2010-07-17 @ 14:05:40
URL: http://rocktheblogg.se
Postat av: Helena

Party och umgänge! Om du har riktigt tråkigt så kan vi ju alltid växla ICAhistorier mellan varandra, eftersom ICA är mitt liv under sommaren. Jag vaknar, äter, jobbar, äter och sover.

2010-07-18 @ 00:03:23
URL: http://halighna.blogg.se/
Postat av: isabella

jag tänkte på en liten grej här om dagen... vore jättekul och mysigt om vi skulle träffas ett gäng från klassen och äta något gott någon kväll... prata skit och om vad alla ska göra nu, här näst i livet. Kanske hemma hos någon om vi är få (kan vara hos mig) eller om vi är många kanske boka bord på färjan eller något...

2010-07-18 @ 20:53:42
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/
Postat av: Sara N

Du är söt!

2010-07-20 @ 11:17:39
URL: http://nilsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!