Fyndigt

Är det jag som tar sönder kläder när jag testar dem eller dras jag bara helt enkelt till trasiga kläder?? Nåväl, jag har ju berättat om det här fenomenet förr.

Nathalie går på stan. Nathalie går in i en butik och plockar på sig massa kläder. Nathalie tar med sig dem in i provhytten. Nathalie provar ett jättefint klädesplagg och blir kär. Nathalie kollar på prislappen. Nathalie blir ledsen. Nathalie ser då att plagget är trasigt/missbildat. Nathalie blir glad. Nathalie går till kassan och får rabatt. Nathalie går hem och fixar det trasiga/missbildade plagget. Nathalie är nöööjd..  

Idag inträffade det igen. Jag vet att jag bor i stan och det är redan jobbigt nog som det är men nu när jag åker buss från jobbet ibland så hoppar jag av bakom shopping (en av Luleås gallerior) och då tänker jag att jag kan gå igenom det, bara för att. Men då hamnar jag alltid inne i butikerna såklart. Idag provade jag ett linne på H&M som kostade 99 kr, inte farligt alls. Men till min stora glädje så var det alltså ett hål i det, inget stort hål. Men det är inte storleken som räknas i klädbutikernas värld, eller? Så jag fick det för halva priset!




Helt vanligt frammifrån, men väldigt läcker baksida!
Pratar om linnet alltså..


Kommentarer
Postat av: isabelle

Isabelle känner igen sig här med! Inträffade samma sak för mig här om veckan! Btw, jag är också ensam hemma.. chill någon kväll? :)

2010-07-16 @ 13:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!