En massa trevligheter

Gårdagen innehöll jobb och stress innan det blev ett väldigt trevligt och mysigt avslut på dagen med min underbara Theres på färjan. Glass med varma hjortron, kaffe latte och trevligt umgänge sammanfattar nog kvällen bra!

Idag blev det tacomiddag med några av tjejorna från klassen. Alltid lika kul att träffa dem, speciellt nu när man inte vet vart alla ska ta vägen sen, eller vart man själv ska ta vägen för den delen. Efter mat och kaffe på Roasters har jag nu kommit hem och krashat i soffan, gjort en kopp té och börjat kolla på en romantisk komedi som jag hyrde på jobbet, Valentine's day. Känns typ som att ALLA kändisar är med i den, men det behöver ju inte vara bra för det så vi får se. Får skriva några kommentarer om den sen.


Jag dööör! Helena hade målat den här superfiina tavlan till mig! Är den inte underbar?!
Hon ska minsann få måla fler tavlor till mig så jag har något att pryda min framtida lägenhet med.
Du är så sjuukt begåvad Helena! Tack, tack, tack, jag fullkomligt älskar den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!