Such a mama's boy

Han har sina stunder, Milton alltså. Nu har blivit en riktig knähund och ska upp i min famn så fort jag sätter mig vid datorn. Och så fort jag pratar med honom så kommer han och försöker han klättra upp på mitt ben och vill att man ska bära honom, och när man lyfter upp honom så får man alltid en puss. Jag klagar då inte, eftersom jag behöver någon att trösta mig med nu när jag är själv. Milton kanske känner på sig att jag behöver kramas lite. Det sägs väl att djur har ett sjätte sinne?


Min lilla bebis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!