Last night

Gårdagen kändes som värsta superstressiga dagen! På morgonen höll jag på att skita i allt vad skolan heter för att jag var så trött, men i sista minuten åkte jag ändå till skolan och höll då på att missa bussen för att jag dragit ut min "sovmorgon" för länge. Efter skolan åkte jag till H&M på storheden, hittade inte det jag letade efter men däremot en hel del annat.. likt! Sen skjutsade jag pappa och hans arbetskamrat till flygplatsen senare under kvällen. Efter det hade jag typ en timme över till fix för sen skulle Sara och jag iväg till min kära klasskamrat Emma för en liten härlig kväll med några av klassens babes. Problemet var att jag verkligen inte kunde komma fram till vad jag skulle ha på mig. Haha, samtidigt som jag skulle fatta ett beslut så pratade/gapade jag i högtalartelefon med Alex. Jag gnällde på min garderob och dess utbud och han gnällde baaraa på mig - han förstod helt enkelt inte mitt problem! Nåväl, tillslut kom vi iväg och kvällen slutade avslappnat och bra.

Några av kvällens bästa: 
- Jag, Sara och Sandra åkte Tjorren i stadsparken! För den som inte bor i Luleå så kan jag säga att det är en stor isskulptur med en isbana på ryggen. Varje år är det ett nytt djur och i år var det en Orre. Innan jag visste det så trodde jag att det var en tjäder, alternativt en orre så jag kallade den helt enkelt för Tjorren! (var tyvärr för upphetsad för att ta något bildbevis!)

- Sara var glad i hatten och inte jag för omväxlings skull! Haha, så kuul.

-
Sandra tyckte om mig mer än vanligt! Naaw, men hon menade att hon alltid tycker om mig så mycket!



Blekfisar? blame it on the kamerablixt säger jag bara.


Söta Emma hade fyndat en sexig mössa som hon gärna ville dela med sig av.


Det blev inte Allstar som vi hoppades på,
men det spelade ingen roll för på The Corner var det "Glad-timme"!!

Snyggve - Särläpp - Snyggve


Bella försökte lära mig "the sour face".

Hahah, en bild säger mer än tusen ord eller?

Det är sån tur att vi har bra brudar i klassen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!