Here we go again

Just nu är jag vrålhungrig och håller på att laga "wannabe pyttipanna". Vi får la se om det är ätbart, fast nu kan jag nog käka vad som helst.

Pappa åkte in till sjukhuset igår (igen). Det kändes inte så dramatiskt egentligen men ett tag trodde jag på fullt allvar att han hade dött. Snacka om att jag hann överanalysera ... Hur som helst så lever han, men han fick stanna kvar över natten på sjukhuset. Jag hade hoppats på att få hämta hem honom idag, men han måste visst stanna minst en natt till. Jag ska i alla fall åka och hälsa på honom om en stund och har även köpt med mig en massa korsord och tidningar - sånt som han gillar lilla Pappsen.

Jag har även passat på att köpa en riktig ryggsäck inför Indienresan. Den kostade 700 spänn, trots att den var på rea! Shit, det var nog den dyraste väskan jag köpt. Sorgligt att det var en fucking ryggsäck och inget snyggare. Men jag kan ta med hela mitt rum i den om jag så vill, så fet är den!

Nej, nu tror jag maten bränns!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh.. hoppas han mår bättre snart! Vet hur det känns när ens förälder råkar ut får nå :(

2010-01-14 @ 15:08:08
URL: http://miiaz.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!