Jag suger verkligen på det här med att uppdatera min blogg? Vad hände? Jag har ju tappat det helt!
Men nu beror det faktiskt inte på att mitt liv varit rätt så händelselöst, utan tvärtom så har det hänt lite FÖR mycket saker under den senaste veckan/helgen. Jag som bara velat sova har istället fått jobba, gråta, gnälla och gråta lite mer. Så inte känner jag mig utvilad och taggad inför kommande skolveckan direkt..

Än en gång så tar jag livet med en klackspark. What doesn't kill you will only make you stronger, och det är nog verkligen så - I alla fall för min egna del.  Fem månader, fem månader, fem månader... Och dessutom så åker jag till Indien om bara 16 dagar (helt sjukt!). Så självklart klarar jag mig i några få månader, det måste jag helt enkelt göra. Jag har mina superfina vänner och de räcker oerhört långt. Idag har jag varit och fikat och beklagat mig hela två gånger (jag är imponerad själv). Vad skulle jag göra utan mina vänner som bryr sig och stöttar mig? Jag skulle falla så hårt! För oavsett hur stark man kan tro att jag är som person så behöver jag nån som lyssnar och tror på mig.

Jag älskar er och behöver er, även om jag är världssämst på att visa det - Förlåt mig!
 

I'm sorry mama
I never meant to hurt you
I never meant make you cry
But tonight, I'm cleaning out my closet..


Kommentarer
Postat av: isabella

Jag håller helt med dig! vad skulle man göra utan underbara vänner som stöttar och lyssnar, fasten man kanske bara är hemsk, tråkig, less, ledsen och jobbig ibland... dem är underbra och guld värda!

2010-01-19 @ 19:26:09
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!