Försöker att se framåt

Hej, någon som vet vart jullovet tog vägen? ...

Som ni förstår så har jag helt struntat i att blogga under de senaste veckorna för att istället spendera tid med min pojkvän. Men för bara liten stund sedan så åkte han hem och lämnade mig kvar här uppe i kylan. Självklart känns det jättejobbigt och tråkigt att vara utan honom, men jag kan inte låta bli att tänka positivt och framåt. För tänk att vi har ett halvår kvar av skolan (sen ska jag ta det lugnt tills jag vet säkert vad jag vill göra) och sen kan vårat riktiga liv tillsammans börja! Och om vi, eller framför allt jag, kan sluta slösa pengar på en massa andra saker så kanske vi kan åka utomlands till sommaren. Jag vill bara ta med honom till Thailand och visa honom; "Det är här jag har min bakgrund älskling, inte i Kina!"

Jag är så otroligt stolt och glad över att vi klarat av vårat långdistansförhållande så jävla länge. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tänka mig att bli tillsammans med någon som bor så långt bort, men livet blir inte alltid som man har tänkt sig. Fast jag tycker att vi har klarat det väldigt bra och jag älskar bara honom mer och mer för var dag som gåår! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!