5 dagar kvar

HOLY COW, jag börjar faktiskt bli nervös! Jag provade att packa min ryggsäck igår. Jag har hela tiden gått omkring och trott att den varit helt enorm, men när jag skulle packa i allt så rymdes inte hälften! Självklart så fick jag panik. Men idag har jag utforskat den lite mer noggrant och den finns gott om hemliga uttrymmen i den - så med lite våld fick allt plats till slut!

Nu är Indien så nära att jag känner doften av curry och kobajs. Jag vill bara iväg, iväg, iväg och uppleva och göra bort allt! Slippa den här stressen och nervositeten och bara få vara där. Givetvis så tror jag att resan kommer att vara allt utom Hakuna Matata, men jag vill ta det som det kommer istället för att höra om det om och om igen och bli stressad och rädd. Plus att jag tror att vi har en sån bra klass att vi faktiskt tar hand om varandra när vi väl behöver det, och det känns ju faktiskt bra när man tänker att man förmodligen inte kommer gå igenom alla hemskheter själv. Vi är ju en familj!  



Polenresan -09 var en riktig succe, så nu rullar vi vidare på vår SPIN-turne!
(Tro mig, det var awsome, trots att vi ser ut som övergivna barn på just denna bilden.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!