1,5 dag kvar!

Jag är världssämst på att uppdatera min blogg, sorry! 

Den här helgen har bara gått ut på att umgås. Jag älskar att umgås det är det bästa jag vet, till och med ordet umgås låter lite mysigt. Umgås umgås umgås! Ja, så i fredags blev jag bjuden på middag hemma hos min underbara Theres. Det bjöds på oxfilé med whiskeysås och till det en lite greklands-inspirerad sallad (som jag var inblandad i host host). Supergott var det! Sen skulle jag färga hennes hår och det höll ju på att sluta i en mindre katastrof, men jag varnade faktiskt henne. Måla/färga är inte min grej. Tyvärr så trodde hon inte på mig förrän hon hade hårfärg i hela nacken och i öronen (vilket även Sara brukar ha när jag färgat hennes hår). Men till slut så blev det ändå bra.

I lördags var jag och kollade när hon tävlade i bland annat bugg. Hon är så duktig så! Jag blir så avundsjuk, vill också kunna dansa. Hela atmosfären i danslokalen var så magisk! Musiken som gör att man inte kan bli annat än glad, publiken som diggar med, alla de tävlande som bara lyser av självförtroende och en konferencier som lever ut sina rockstjärnedrömmar mitt på dansgolvet - Kunde jag göra något annat än att bli kär i hela situationen? nej, jag tror fanimej inte det!

Jag har inte bara umgåts med Theres. Nej, jag har under hela helgen bott hos, hör och häpna, min mamma! Det har faktiskt varit riktigt skönt att bo här, trots allt. Hon är så annorlunda, vad har hänt? Hon är tycks vara glad hela tiden och hon verkar ha fått sitt självförtroende tillbaka och nu kämpar hon för att få mig tillbaka. Lilla mamma, jag vill dig bara väl.. Vad hon än gör så är hon min mamie och om hon är villig att försöka så kan jag inte göra annat än att ge henne en chans. Så idag har jag hämtat min bebis, Millie och passar på att sova här en natt till. 

Nu ska jag krypa under täcket och vänta på att min prins ska ringa. Har inte hört hans röst sen i torsdags för han har nämnligen varit på skidäventyr med familjen.

Det kanske blev ett lite osammanhängande inlägg men skiiit i det.
-GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!