13 dagar kvar

... tills vi åker till Indien. Egentligen känns det inte så märkvärdigt, men jag vet att det borde göra det. Lärarna försöker förbereda oss mentalt inför vad som kan inträffa och hur vi ska hantera olika situationer, klasskamrater skrämmer upp sig själva och andra.. men jag vet inte hur jag ska reagera. Jag vet att det kommer att bli en upplevelse i sig och jag kommer säkert att få psykbryt på någon/något, men jag orkar inte börja analysera över allt som kan inträffa redan nu. Åker hellre dit och skapar mig en uppfattning där än att skrämma upp mig själv redan innan jag lämnat landet.

Igår bokade jag en tågbiljett till Göteborg och jag åker dagen efter att jag kommit hem från Indien. Men Gud, vill hon inte vara hemma och smälta allt och kramas med sin familj? Nej, det vill jag faktiskt inte. Känns bara skönt att få vara borta en vecka till.  Men jag medger att det känns lite stressigt. Jag kommer i princip komma hem och duscha - sova - packa om min väska - och sen åka igen (tåg i 18 timmar).



Jag har hört att det ska vara bra badläge dit vi ska - heliga floden Ganges. 
Funderar starkt på att ta mig ett dopp och renas från mina synder,
som att jag exempelvis käkar kossor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!