Konstiga drömmar

Haha, fick en rolig flashback över mina sjuka drömmar jag haft de senaste nätterna. De har bara varit jobbiga, ångestfyllda drömmar som gett mig en dålig start på dagen. 
- Ska inte drömar återspegla inre oro och sånt skit?

T.ex natten till söndag så drömde jag att själva utgången från Lulekalaset gick genom mitt rum. Och där låg jag i min säng med min rumpa i vädret och visade hela härligheten för alla som var påväg hem.. Sen vaknade jag vid kl 4 av att det var så varmt i mitt rum. Mycket riktigt såg låg jag typ med rumpan i vädret ovanpå täcket och fick världshistoriens värsta ångest! Jag var ju säker på att alla hade sett mig!! Var på väg att börja gråta för att jag skämdes så mycket. Haha, ganska kul när man tänker på det i efterhand. Då var jag ju också hyffsat bakis så det kan ju ha gjort det hela lite mer verklighetstroget i min värld just då.

I natt drömde jag att jag var uppbokad på en massa saker och att jag kom sent eller missade allt jag skulle till. Jag missade tex jobb och Alex tåg. De senaste dagarna har jag kunnat sova ut, utan att behöva ställa någon väckarklocka för att jag varit ledig och inte haft några andra tider att passa. Men idag ställde jag alarm för att vi skulle komma upp i tid eftsom jag skulle på möte med min jobbcoach. Så drömmen var väl min inre oro som återspeglades?

Hoppas bara att jag får sova gott inatt och får drömma någon lugn och fridfull dröm istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!