Känn er bortglömda!

Nejdå, jag vet att jag varit sämst på att blogga den senaste veckan. Men jag har haft så mycket annat att göra. Dels så har ju Alex varit här och vi har haft en del att reda ut måste jag erkänna.. sen har jag jobbat, träffat släktingar och vänner. Ja ni ser ju! Dessutom var Luleåkalaset i helgen, en av få gånger som det väl händer något i denna tråkiga stad så det var vi helt enkelt tvugna att gå på. I fredags gick jag och Alex själva (ja, det var ju fler där) och vi hade det supermysigt. Åt mat och drack lite öl o vin till tonerna av Miss Li. Sen stod vi och trängdes med halva stan när Hoffmaestro spelade, helt fantastiskt liveband! Kvällen avslutades med sockervadd och The Ark. Vi stod och gapade med i de få meningar vi kunde ur deras låtar.

På lördagen hade vi lite häng med brudarna hemma hos mig innan vi drog ut på stan för andra dagen av kalaset. Inte lika bra musik kanske men lite Petter och Twisted Sisters hann vi ta del av i alla fall. 


[här skulle det vara en söt bild på mig och Alex men min webkamera vägrar att fungera så ni får använda er fantasi!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!